Global site tag (gtag.js) - Google Analytics Informacions Mesa Sindical IMEB ~ @CCOOEducació Ajuntament Barcelona

Informacions Mesa Sindical IMEB

Els sindicats hem fet un requeriment de mediació al CEMICAL perquè entenem que l’IMEB vulnera el conveni en l’aplicació del calendari escolar. L’autoritat educativa i el Consell Escolar van dictar 5 dies de lliure disposició per aquest curs, i l’IMEB va aplicar 3 dies per les escoles bressol. A data de avui sabem que l’IMEB a rebutjat presentar-se a l’acte de conciliació al·legant defectes de forma.

Seguim esperant la reunió específica que hem demanat per escrit per parlar d’ interins i d’oferta pública. Sí és una bona notícia l’ampliació de la borsa de substitucions; es presenten a la prova 560 aspirants.
Al novembre ens van presentar el pla integral de Formació 2011-12 de l’IMEB, que recull la formació que proposa el Servei d’infantil, la Formació Continua (Ajuntament), els cursos de riscos laborals, i altres accions formatives ( CEB, CRP,etc ). També es demana un curs de “educació emocional amb nens” i que s’organitzen la formació als nous interins sense que interfereixi en el bon funcionament dels centres. També s’acorda ampliar a 24 escoles (fins maig 2012) el “curs d’educació postural”. La direcció de l’Institut es va comprometre a fer una avaluació dels programes a final de curs.